Η Κατασκευή της Γραμμής 4 Μετρό Αθήνας: Ένα Κομβικό Δημόσιο Έργο
Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας προχωρά με εντατικούς ρυθμούς, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στο αστικό τοπίο της πόλης. Με 15 νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ, η Γραμμή 4 αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο υποδομής στην Αθήνα. Σύμφωνα με Athens Voice, αυτή η γραμμή θα ενισχύσει σημαντικά την αστική κινητικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Δημόσιο Έργο Μετροπόντικας και Κατασκευή Σήραγγας Αθήνα
Τα δύο μηχανήματα TBM, γνωστά και ως Μετροπόντικες, εργάζονται κάτω από τη γη της Αθήνας για τη διάνοιξη των σηράγγων. Η «Αθηνά» έχει διασχίσει ήδη τρεις σταθμούς, έχοντας ολοκληρώσει μια σήραγγα 3 χιλιομέτρων, ενώ της απομένουν δύο χιλιόμετρα για να ολοκληρώσει την αποστολή της. Αντίστοιχα, η «Νίκη» έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων, προσφέροντας σημαντική πρόοδο στο έργο, όπως αναφέρει η World Bank.
Προβλέψεις Επιβατών Μετρό και Προϋπολογισμός Γραμμής 4
Η αναμενόμενη επιβατική κίνηση είναι εντυπωσιακή, με περίπου 340.000 επιβάτες να χρησιμοποιούν καθημερινά τη γραμμή. Ως αποτέλεσμα, η χρήση Ι.Χ. εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 53.000 ημερησίως, ενώ θα υπάρξει σημαντική μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και εξοικονόμηση ενέργειας. Σύμφωνα με την Ekathimerini, η Γραμμή 4 εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική για την αναβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών της Αθήνας.
Αναμένεται ότι η ολοκλήρωση της σήραγγας μήκους 12,8 χλμ. θα επιτευχθεί το 2026, προσφέροντας μια νέα εποχή στην αστική συγκοινωνία της πόλης. 🎉
Με τις προβλέψεις επιβατών και τον προϋπολογισμό να αποτελούν κεντρικά στοιχεία, η Γραμμή 4 υπόσχεται να βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων της Αθήνας και να συμβάλει στη βιώσιμη ανάπτυξη της πόλης.